* Το ρεπορτάζ είναι του Σωκράτη Ιωακείμ
Στη διάρκεια της σύντομης τελετής, ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι η Κύπρος θα ξαναβρεί τα πόδια της, θα παραμείνει στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια και πολύ σύντομα δεν θα είναι εξαρτημένη από κανένα.
Εχουμε, πρόσθεσε, την προοπτική, τους ανθρώπους και τις δυνάμεις για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος και να πάμε μπροστά, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα τα καταφέρουμε.
Αναφερόμενος στον προκάτοχό του είπε ότι άφησε το στίγμα του στα οικονομικά πράγματα και τον αποκάλεσε προσωπικό φίλο και δάσκαλο της οικονομικής πολιτικής.
Από την πλευρά του ο κ. Σαρρής ευχαρίστησε τους συνεργάτες τους και τόνισε ότι η θητεία στο Υπουργείο ήταν σύντομη αλλά συνάμα και δύσκολη, γεμάτη σκληρούς αγώνες και τολμηρές αποφάσεις.
Εξέφρασε παράλληλα την θέση ότι με την ολοκλήρωση του μνημονίου αρχίζει μια νέα σελίδα για την οικονομική ιστορία του τόπου.
H τελετή παράδοσης στο Υπ. Εργασίας.
Εξάλλου, παραδίδοντας την σκυτάλη στη νέα Υπουργό Ζέτα Αιμιλιανίδου ο απερχόμενος Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων Χάρης Γεωργιάδης, ανέφερε ότι είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας έχει επιλέξει για το Υπουργείο Εργασίας ένα από τα πιο έμπειρα και ικανά στελέχη της Δημόσιας Υπηρεσίας, την κ. Αιμιλιανίδου.
Ο κ. Γεωργιάδης απολογήθηκε στα στελέχη του Υπουργείου Εργασίας επειδή δεν πρόλαβε όπως είπε καν να τους γνωρίσει ή να συνεργαστεί όπως έπρεπε στον ένα μήνα που ήταν στο Υπουργείο.
"Οι εξελίξεις δυστυχώς ξεδιπλώνονταν με τον τρόπο που όλοι γνωρίζετε. Δεν υπήρξε η δυνατότητα της προσαρμογής έστω, και εδώ είμαστε σήμερα πιθανώς να καταγράφω το ρεκόρ της πιο βραχύβιας παρουσίας Υπουργού στο Υπουργείο Εργασίας. Παρόλα αυτά, μπορώ να πω ότι έστω στο διάστημα αυτό της σύντομης συνεργασίας που είχαμε έχω διαπιστώσει και επιβεβαιώσει πως εδώ στο Υπουργείο Εργασίας υπάρχουν ικανότατα, πολύ έμπειρα στελέχη τα οποία θα είναι σε θέση να βοηθήσουν, να στηρίξουν και να συνεργαστούν με την νέα Υπουργό σε αυτή την δύσκολη περίοδο που έχουμε μπροστά μας", πρόσθεσε.
Ο κ. Γεωργιάδης ευχήθηκε στην νέα Υπουργό "καλή δουλειά, καλή συνέχεια και η συνεργασία μας ασφαλώς θα είναι συνεχής και συστηματική".
Ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Εργασίας Γεώργιος Παπαγεωργίου μιλώντας εκ μέρους όλου του προσωπικού, της Γενικής Διεύθυνσης και των Τμημάτων συνεχάρη και καλωσόρισε στο Υπουργείο την νέα Υπουργό Ζέτα Αιμιλιανίδου ενώ συνεχάρη και ευχήθηκε κάθε επιτυχία στο νέο δύσκολο ρόλο που αναλαμβάνει στον μέχρι πρότινος Υπουργό Εργασίας Χάρη Γεωργιάδη.