Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Του Κυριάκου Πομηλορίδη

Την ανάγκη να κλείσει άμεσα, ει δυνατόν και εντός του μηνός το Κυπριακό μνημόνιο, επεσήμανε από το Μέρα Μεσημέρι του Αντέννα ο Αναπληρωτής πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αβέρωφ Νεοφύτου. Καθώς όπως ανέφερε η τρόικα είναι πλέον δυστυχώς ο μοναδικός διαθέσιμος δανειστής.

Ο κος Νεοφύτου ο οποίος απαντούσε σε ερωτήσεις του Δημήτρη Ευθυμίου αναφέρθηκε και στις προοπτικές αξιοποίησης του Φυσικού Αερίου. Προοπτικές που όπως υπέδειξε θα πολλαπλασιαστούν εάν μέχρι το τέλος του χρόνου τροχιοδρομηθούν οι διαδικασίες κατασκευής τόσο του υποθαλάσσιου αγωγού, όσο και του χερσαίου τερματικού αποσυμπίεσης στο Βασιλικό.

Αυτό όπως σημείωσε θα διαφοροποιήσει και τις όποιες αποφάσεις έχουν ληφθεί ή προγραμματίζεται να ληφθούν και στο θέμα της ενδιάμεσης λύσης.

Σε ότι τέλος αφορά στους ημικρατικούς οργανισμούς , ο κος Νεοφύτου υποστήριξε ότι υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες, θα ήταν λάθος η πλήρης ιδιωτικοποίησης τους. Εκείνο που προσφέρεται κατέληξε είναι η μετοχοποίηση τους και η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή.