Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Στέφανος Στεφάνου δήλωσε ότι το Συμβούλιο, έχει στόχο να ενισχύσει και να εμβαθύνει τα ζητήματα της διαφάνειας και συλλογικότητας και ταυτόχρονα για την περαιτέρω αξιοποίηση εμπειρογνωμοσύνης σ’ αυτά τα πολύ σημαντικά ζητήματα της ενέργειας».
Η σύσταση του Συμβουλίου Ενεργειακής Πολιτικής , πρόσθεσε, «αποτελεί υλοποίηση της πολιτικής δέσμευσης της Κυβέρνησης για δημιουργία νέων θεσμών, οι οποίοι θα συμβάλουν στην αποτελεσματική διαχείριση της ενεργειακής πολιτικής της Κυβέρνησης και στην ορθολογική διαχείριση των γηγενών κοιτασμάτων υδρογονανθράκων εντός της κυπριακής ΑΟΖ».
Αναφερόμενος στη σύνθεση του Συμβουλίου είπε ότι «ο πρόεδρος του Συμβουλίου είναι ο Υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού και μέλη είναι ένας εκπρόσωπος από κάθε κοινοβουλευτικό κόμμα, ο Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας Κύπρου (ΡΑΕΚ) ή εκπρόσωπος του Προέδρου της Αρχής, ο Πρόεδρος ή εκπρόσωπος του Προέδρου του ΔΣ της κρατικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων Κύπρου (ΚΡΕΤΥΚ), ο διευθυντής της Υπηρεσίας Ενέργειας του Υπουργείου Εμπορίου ή εκπρόσωπος του, ο Διευθυντής ή εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Πολιτικού Σχεδιασμού Ενέργειας και Θαλάσσιας Πολιτικής του Υπουργείου Εξωτερικών, τρείς ακαδημαϊκοί ή εμπειρογνώμονες προερχόμενοι από συναφείς με το αντικείμενο επιστημονικούς ή επαγγελματικούς κλάδους».