Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Με απειλητική ρητορική επανέρχεται στο θέμα του φυσικού αερίου ο κατοχικός ηγέτης Ντερβίς Έρογλου.

Συγκεκριμένα με αφορμή την πρόθεση της κυβέρνησης να συστήσει εθνικό κέντρο θαλάσσιας επιτήρησης της ΑΟΖ της Κυπριακής Δημοκρατίας, στο οποίο θα συμμετέχουν τέσσερα υπουργεία, ο κύριος Έρογλου εκτόξευσε σαφείς απειλές.

Εξισώνοντας την έννοια της επιτήρησης με την υπεράσπιση με στρατιωτικά κατά την έκφραση του μέσα απείλησε ότι σε περίπτωση που παραβιάζονται ή παραβιαστούν τα ούτω λεγόμενα δικαιώματα της Τουρκίας και του ψευδοκράτους τότε όπως είπε δεν αρκούν οι δυνάμεις των Ελληνοκυπρίων κατά την έκφραση του, για να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους.

Και αφού πρώτα απείλησε φρόντισε να στείλει και μήνυμα ότι δεν θα ήταν ορθό να ζεσταθούν τα νερά της Μεσογείου, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Αυτά από πλευράς Έρογλου καθώς είχαμε δηλώσεις και από τον λεγόμενο Υπουργό Ενέργειας του κατοχικού καθεστώτος κάτι που αποδεικνύει ότι πρόκειται για πολιτική αύξησης της έντασης που συχνά πυκνά υιοθετεί η Τουρκία και οι εδώ εγκάθετοι της.

Ο κύριος Σουνάν Ατουν λοιπόν χαρακτήρισε την πρόθεση σύστασης κέντρου επιτήρησης της ΑΟΖ ως πρωτοβουλία μακριά από την πολιτική των καλών προθέσεων. Επανέλαβε ότι λύση στο πρόβλημα θα ήταν η υιοθέτηση των απαράδεκτων προτάσεων Έρογλου, όπως αυτές είχαν κατατεθεί στον ΓΓ του ΟΗΕ για συνεκμετάλλευση του εθνικού πλούτου της Κυπριακής Δημοκρατίας.

Την ίδια ώρα ωστόσο φρόντισε να φανερώσει απροκάλυπτα τις Τουρκικές προθέσεις προαναγγέλλοντας νέες και πιο εκτεταμένες σεισμογραφικές έρευνες από την Τουρκική Εταιρεία Πετρελαίων στα ανοικτά της Κύπρου, σε περιοχές δηλαδή που εμπίπτουν στη διεθνώς αναγνωρισμένη Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη της Κυπριακής Δημοκρατίας.