Ένταση παρατηρήθηκε το πρωί σε Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη όπου μονογονεϊκές οικογένειες και άλλοι λήπτες βοηθημάτων ζήτησαν εξηγήσεις γιατί δεν τους καταβλήθηκαν τα επιδόματα τους που αφορούν το 2013.
Σύμφωνα με πηγές του αντ1 αιτία της καθυστέρησης είναι η τροποποίηση της νομοθεσίας από το γραφείο ευημερίας στο τμήμα χορηγιών του Υπουργείου Οικονομικών τροποποίηση που ψήφισε πρόσφατα η Βουλή των Αντιπροσώπων η οποία περιλαμβάνει καταβολή των επιδομάτων στη βάση εισοδηματικών κριτηρίων.
Οι ίδιες πηγές του αντ1 αναφέρουν ότι με τα νέα δεδομένα υπολογίζεται ότι το επίδομα θα καταβληθεί κανονικά τον προσεχή Μάιο.
Την ίδια ώρα σε ανακοίνωση του το Υπουργείο Άμυνας διευκρινίζει ότι έχουν γίνει όλες οι αναγκαίες ενέργειες όσον αφορά τα επιδόματα των εθελοντών πενταετούς υποχρέωσης και μόλις τροποποιητικός Νόμος που έχει ήδη ψηφιστεί από τη Βουλή δημοσιευθεί εντός των ημερών το επίδομα για τον μήνα Ιανουάριο θα καταβληθεί αναδρομικά με τον μισθό του Φεβρουαρίου.