Μένεα πνέουν οι κάτοχοι τραπεζικών αξιογράφων, κατά του προέδρου Χριστόφια και της κυβέρνησης του, κατά του Υπουργού Οικονομικών, του Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας, αλλά και του τέως Διοικητή της Κεντρικής, Αθανάσιου Ορφανίδη για τη στάση τους στο θέμα των τραπεζικών αξιογράφων.
Ανακοινώθηκε ότι την ερχόμενη Πέμπτη το πρωί θα πραγματοποιήσουν εκδήλωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Οικονομικών και στη συνέχεια στην Κεντρική Τράπεζα.
Μιλώντας σε διάσκεψη τύπου, σε μια έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα, ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Σταύρος Γιαλλουρίδης, εξέφρασε την απογοήτευση των 60 χιλιάδων κατόχων αξιογράφων για την στάση της πολιτείας.
Ο Σύνδεσμος προειδοποίησε ότι θα προσφύγει μέσω της Κομισιόν στο Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κατά της Κυβέρνησης διότι δεν προστάτευσε τους κατόχους αξιογράφων.