Συγκεκριμένα έχει διαμορφώσει την πρότασή της για λειτουργία των 16 πιο κερδοφόρων υπεραγορών ως μια από τις επιλογές του Παραλήπτη-Διαχειριστή ο οποίος αναμένεται να διοριστεί από τις τράπεζες εντός της εβδομάδας.
“Μετά την εκπνοή του Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ της Νέα Εποχή Ορφανίδης (Ν.Ε.Ο.) και της παρούσας διοίκησης των υπεραγορών αισιοδοξούμε ότι θα επικρατήσουν σοφότερες σκέψεις” δήλωσε ο κ. Γιώργος Γεωργίου εκ των πρωτεργατών της Ν.Ε.Ο. και συμπλήρωσε ότι “είμαστε βέβαιοι πως ο Παραλήπτης-Διαχειριστής θα αναγνωρίσει τα σημαντικά οφέλη της πρότασης μας για τους Προμηθευτές, τις Τράπεζες και φυσικά τους χιλιάδες εργαζόμενους στο λιανικό εμπόριο”.
Η Νέα Εποχή Ορφανίδης με υποστηρικτές τους 52 προμηθευτές που ήδη έχουν δηλώσει συμμετοχή στο πρώτο μνημόνιο, έχει ετοιμάσει αντίστοιχη πρόταση την οποία θα καταθέσει επίσημα στον Παραλήπτη-Διαχειριστή αμέσως μετά τον διορισμό του από τις Τράπεζες.