Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Παράθυρο ευκαιρίας και ανάσα για τους ευάλωτους δανειολήπτες. 

Εκπρόσωπος του υπουργείου Οικονομικών, μιλώντας ενώπιον της αρμόδιας κοινοβουλευτικής Επιτροπής, αποκάλυψε πως στις συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη με την Κομισιόν, η κυβέρνηση προωθεί ρύθμιση, για την καταβολή από το κράτος, του ενοικίου για τους ευάλωτους καταναλωτές, των οποίων τα δάνεια θα περιέλθουν στην κυριότητα της ΚΕΔΙΠΕΣ. 

Η ρύθμιση θα ενταχθεί στο σχέδιο μετεξέλιξης της ΚΕΔΙΠΕΣ σε εταιρεία διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και εμπίπτει στο πρόγραμμα δάνειο υποθήκης που θα τεθεί ενώπιον της γενικής διεύθυνσης ανταγωνισμού. Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι πληρωμές των δόσεων θα ανασταλούν για τουλάχιστον δυο με τρία χρόνια από την ΚΕΔΙΠΕΣ. 

Στη συνεδρία, με υπόμνημα που κατέθεσε ο Σύνδεσμος Προστασίας Δανειοληπτών καταγγέλλει πως έχει δεχτεί δεκάδες καταγγελίες για εταιρείες εξαγοράς δανείων των τραπεζών και διαχείρισης των πιστώσεων, πως δεν συνεργάζονται για σύναψη βιώσιμων αναδιαρθρώσεων και ότι απειλούν τους δανειολήπτες με εκποίηση των ενυπόθηκων ακινήτων τους. 

Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ, Πανίκος Λεωνίδου δήλωσε πως «δεν θα παραμείνουμε παρατηρητές. Αλλά ήρθε η ώρα, που μεθοδικά θα επιχειρήσουμε να βελτιώσουμε τα πράγματα». 

 «Καταγγέλλουμε με τον πιο εμφαντικό τρόπο, τον τρόπο λειτουργίας αυτών των εταιριών, αλλά και την συμπεριφορά τους, στους δανειολήπτες», σημείωσε από την πλευρά του ο βουλευτής της ΔΗΠΑ, Αλέκος Τρυφωνίδης. 

Η Επιτροπή συζήτησε τόσο για την ΚΕΔΙΠΕΣ και την ΑΛΤΑΜΙΡΑ, αλλά και τις χρονοβόρες διαδικασίες, τις δυσκολίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δανειολήπτες κατά το στάδιο εξέτασης αιτημάτων αναδιάρθρωσης δανείων, καθώς και την πιθανότητα κατάχρησης από μέρους των εταιρειών εξαγοράς πιστώσεων της δεσπόζουσας θέσης τους κατά παράβαση του Νόμου.