Τα 157 εκατομμύρια αντιστοιχούν στο 13% των συνολικών κονδυλίων, 1,2 δις. ευρώ, τα οποία θα λάβει η Κυπριακή Δημοκρατία στα πλαίσια του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Στόχος να αρχίσουν επενδυτικά και μεταρρυθμιστικά έργα της Κύπρου, που σύμφωνα με την Κομισιόν αναμένεται να έχουν βαθειά μετασχηματιστική επίδραση στην οικονομία και την κοινωνία.
Η πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανακοίνωσε πως η εκταμίευση των 157 εκατομμυρίων ευρώ αποτελεί το πρώτο βήμα για την υλοποίηση των επενδύσεων και των μεταρρυθμίσεων, σημειώνοντας πως σημαντικό μέρος των κονδυλίων, ύψους 19 εκατομμυρίων ευρώ, θα διατεθούν για την προστασία της Κύπρου από την απειλή δασικών πυρκαγιών.
Η Προεδρία της Κυπριακής Δημοκρατίας χαρακτήρισε ως ιστορική χαρακτηρίζει την σημερινή ημέρα, σημειώνοντας παράλληλα ότι η Κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στην υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου «Κύπρος – Το αύριο» με την προώθηση των απαιτούμενων μεταρρυθμίσεων, οι οποίες θα οδηγήσουν την Κύπρο στη νέα εποχή.
Αναφέρει παράλληλα ότι για την επίτευξη αυτού του εθνικού στόχου απαιτείται η συμβολή όλων των θεσμών της χώρας.
Την εξέλιξη χαιρέτισε και ο υπουργός Οικονομικών, Κωνσταντίνος Πετρίδης, καλώντας τη Βουλή των Αντιπροσώπων σε συστράτευση για υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων, για επιτυχή εφαρμογή του Σχεδίου και εκταμίευση του συνόλου των διαθέσιμων πόρων για το καλό της Κύπρου μας, της οικονομίας και των πολιτών.