Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Συνεργασία στρατηγικής σημασίας προωθούν Κύπρος, Ισραήλ και Ελλάδα.

Στην τριμερή συνάντηση που έγινε σήμερα στη Λευκωσία, οι αρμόδιοι για την ενέργεια Υπουργοί αποφάσισαν τη σύσταση δύο ομάδων συνεργασίας για προώθηση των θεμάτων ενέργειας.

Η πρώτη, στην οποία θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι των Αρχών Ηλεκτρισμού της κάθε χώρας, θα αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου για μεταφορά ηλεκτρικής ενέργειας με υποθαλάσσιο καλώδιο.

Ενώ η δεύτερη θα αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου για δημιουργία διαδρόμου διασύνδεσης και μεταφοράς φυσικού αερίου, από την Ανατολική Μεσόγειο στην Ευρώπη.

Πρόκειται για ένα έργο υψίστης σημασίας, σύμφωνα με τον Υπουργό Ενέργειας του Ισραήλ, Ούρι Λαντάου.

Τη σημασία που αποδίδει η Κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά στη συνεργασία υπογράμμισε ο Υφυπουργός Ενέργειας της Ελλάδας, Ασημάκης Παπαγεωργίου, κάνοντας λόγο και για περαιτέρω συνεργασία μεταξύ των τριών χωρών.

Ενώ, σύμφωνα με τον Υπουργό Εμπορίου Νεοκλή Σιλικιώτη, η συνεργασία θα φέρει μεγαλύτερη σταθερότητα, και ευημερία στην περιοχή.

Τον επόμενο μήνα οι δύο ομάδες εργασίας θα πραγματοποιήσουν και την πρώτη τους συνάντηση, αφού η απόφαση είναι σύντομη υλοποίηση των έργων.