Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ, είπε, παράλληλα, ότι χρειάζεται σοβαρότητα και συνειδητοποίηση της κρίσης που περνούμε.
Ο Νίκος Αναστασιάδης προέβη σε δηλώσεις μετά από συνάντηση την οποία είχε το πρωί με νέους σε καφετέρια στη Λάρνακα.
Όπως είπε, το ορόσημο του Νοεμβρίου έχει χαθεί οριστικά και αυτό που δεν θέλουμε να χαθεί οριστικά είναι η προοπτική να ανακάμψουμε.
Ο Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού σχολίασε και «το αλαλούμ» που έχει προκύψει μεταξύ Κυβέρνησης και πρακτορείων ειδήσεων για την κάθοδο της Τρόικας στην Κύπρο την ερχόμενη εβδομάδα