Μιλώντας σε τηλεοπτικό κανάλι, ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, είπε ότι η κυβέρνηση είναι υπέρ της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους και κάλεσε τους Ευρωπαίους να συνεχίσουν να στηρίζουν την Ελλάδα, η οποία, είπε, λαμβάνει δύσκολες αποφάσεις και κάνει σκληρές μεταρρυθμίσεις.
Αναφερόμενος στις διαβουλεύσεις με τους εκπροσώπους των δανειστών, ο Αμερικανός αξιωματούχος είπε ότι η ελληνική κυβέρνηση και η τρόικα βρίσκονται κοντά σε συμφωνία και η Αθήνα, πρόσθεσε, θα αναλάβει νέα δέσμευση για τις μεταρρυθμίσεις, που είναι αναγκαίες στο πλαίσιο του προγράμματος.