Ανέφερε εξάλλου, ότι ο τόκος στα συγκεκριμένα δάνεια ανέρχεται στο 3% με 5% ενώ όσοι οφειλέτες καθυστερούν να αποπληρώσουν τα δάνειά τους, καταβάλλουν τόκο υπερημερίας ύψους 7% με 9%. Όσον αφορά τα φοιτητικά δάνεια που παραχωρήθηκαν στο παρελθόν, αυτά πληρώνονται κανονικά γιατί οι περισσότεροι οφειλέτες είναι δημόσιοι υπάλληλοι και οι δόσεις των δανείων αποκόπτονται από το μισθό τους.
Πάντως, η Γενική Λογίστρια, διαβεβαίωσε τα μέλη της Επιτροπής ότι το κράτος θα εντατικοποιήσει τις προσπάθειές του για είσπραξη των καθυστερημένων δανείων και δεν αποκλείεται να κινηθεί νομικά εναντίον όσων δεν καταβάλλουν τις οφειλές τους.
Ανέφερε επίσης, ότι το κράτος θα προχωρήσει στην αγορά υπηρεσιών από τον ιδιωτικό τομέα για να εισπράξει τα καθυστερημένα δάνεια.
Ως γνωστό στο παρελθόν το Ταμείο παραχωρούσε δάνεια σε πολίτες και το 2006 σταμάτησε η πρακτική της παραχώρησης δανείων και τώρα λειτουργεί με σκοπό την είσπραξη των καθυστερημένων οφειλών.
Μετά το πέρας της συνεδρίας ο Πρόεδρος της Επιτροπής και Βουλευτής του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος, δήλωσε ότι πρόκειται για παλαιές αμαρτίες.
Σημείωσε εξάλλου, ότι η γενική λογίστρια, τους ανέφερε ότι το ταμείο δημοσίων δανείων άρχισε την ετοιμασία ελεγμένων, προσθέτοντας ότι το κράτος θα βγει σε προσφορές για να αγοράσει υπηρεσίες από τον ιδιωτικό τομέα με στόχο την είσπραξη δανείων.