Προκλητικός και απειλητικός παρουσιάστηκε και πάλι ο τούρκος Υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτολου.
Σε δύο του συνεντεύξεις, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και στο Βήμα δεν δίστασε να απειλήσει ωμά τόσο την Κύπρο όσο και την Ελλάδα.
Συγκεκριμένα σε ότι αφορά την Κύπρο χαρακτήρισε μονομερείς, άκαιρες και αρνητικές τις ενέργειες της Λευκωσίας σε σχέση με την αξιοποίηση των ενεργειακών της αποθεμάτων, καθώς όπως υπαινίχτηκε, είναι αποδεκτό από όλες τις πλευρές, εννοώντας την δική μας προφανώς, ότι οι τουρκοκύπριοι έχουν ίσα και εγγενή δικαιώματα, στον υπεράκτιο πλούτο ολόκληρου του νησιού.
Δεν έμεινε όμως μέχρι εκεί αφού στην συνέχεια απείλησε ανοιχτά όσες ξένες εταιρείες συνεργαστούν με την Κυπριακή Δημοκρατίας.
Παράλληλα αφού υπεραμύνθηκε της πρότασης Έρογλου για συνεκμετάλλευση των Κυπριακών Κοιτασμάτων, υπέδειξε πως ο ασφαλέστερος ενεργειακός δρόμος για την Ευρώπη περνά μέσα από την Τουρκία.
Σε ότι δε αφορά στα Ελληνοτουρκικά επανέλαβε αυτό που δήλωσε παρασκηνιακά και στην Αθήνα ότι η μονομερής ανακήρυξη ΑΟΖ σε αμφισβητούμενες θαλάσσιες περιοχές, βλέπε Καστελλόριζο, δεν μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος καμιάς πλευράς.
Τέλος σε σχέση με την κρίση στη Συρία ο κος Νταβούτογλου επανέλαβε την αποφασιστικότητα της χώρας του να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, για να προστατεύσει τα σύνορα της Τουρκίας.
Οι εχθρικές και επιθετικές ενέργειες του καθεστώτος της Συρίας εναντίον της Τουρκίας, σημείωσε, δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητες.