Η Διεθνής Ένωση Τηλεπικοινωνιών είναι ο εξειδικευμένος οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών για τις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας (Information and Communication Technologies, ICTs).
Η επιτυχία της εφαρμογής λαμβάνεται ως ιδιαίτερα σημαντική, έχοντας υπόψη το κύρος και μέγεθος του οργανισμού (193 χώρες μέλη και πέραν από 700 άλλα μέλη από ιδιωτικές οργανώσεις και ακαδημαϊκά ιδρύματα).
Η τελετή έγινε στο Παρίσι, στα πλαίσια του δεύτερου συνεδρίου ITU Green Standards Week.
Στο συνέδριο συμμετείχαν εξέχουσες προσωπικότητες, όπως υπουργοί διαφόρων χωρών και διευθυντές διεθνών οργανισμών και εταιρειών, όπως ο Υπουργός Επικοινωνιών της Γκάνας H.E. Mr. Haruna Iddrisu, ο Επικεφαλής της εταιρείας Huawei στην Ευρώπη και ο Εκτελεστικός Διευθυντής της εταιρείας Telecom/Orange στη Γαλλία.
Την εφαρμογή του "Κοινωνικού Ηλεκτρισμού" είχε αναδείξει ο ΑΝΤΕΝΝΑ στην ιστοσελίδα και την τηλεόραση του σταθμού. Θυμηθείτε το ρεπορτάζ: