Απέσυρε το Υπουργείο Συγκοινωνιών το νομοσχέδιο που κατέθεσε στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής, για μείωση του φόρου εγγραφής μεταχειρισμένων οχημάτων. Γεγονός που προκάλεσε τη δυσφορία των μελών της Επιτροπής, όπως την εξέφρασε ο Πρόεδρός της, Νικόλας Παπαδόπουλος.
Ο Διευθυντής του Τμήματος Οδικών Μεταφορών, Σωτήρης Κολέτας, διαχώρισε τη θέση του.
Ήδη γίνονται σκέψεις σε κόμματα της αντιπολίτευσης να ρυθμίσουν το θέμα με πρόταση νόμου. Ελλοχεύει κίνδυνος επιβολής βαρύτατου προστίμου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, εξήγησε ο βουλευτής των Οικολόγων Γιώργος Περδίκης
Η Επιτροπή κλήθηκε να εξετάσει και αίτημα για συμπληρωματικό προϋπολογισμό και αποδέσμευση είκοσι-ενός εκατομμυρίων ευρώ, προς ενίσχυση των εταιρειών δημοσίων μεταφορών.
Πρέπει να σώσουμε τις συγκοινωνίες με οποιοδήποτε κόστος, υπέδειξε ο βουλευτής της ΕΔΕΚ, Νίκος Νικολαϊδης, επί Υπουργίας του οποίου στο Υπουργείο Συγκοινωνιών είχε συνομολογηθεί η σχετική συμφωνία.
Αν η ενίσχυση επικυρωθεί τότε θα ανεβάσει το συνολικό κόστος για το 2012 στα 63 εκατομμύρια ευρώ. Γεγονός που προκαλεί έντονο προβληματισμό για τη βιωσιμότητα του νέου σχεδίου δημόσιων μεταφορών.
Το Υπουργείο Συγκοινωνιών ανακοίνωσε ότι αποσύρει το νομοσχέδιο αφού σε απαντητική επιστολή της Κομισίον, υπάρχει άρνηση αποδοχής συγκεκριμένης πρόνοιας του νομοσχεδίου, με βάση την οποία θα υπάρχει ελάχιστος φόρος εγγραφής στα μεταχειρισμένα οχήματα, από χώρες μέλη της ΕΕ.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζητά όπως ο φόρος εγγραφής των μεταχειρισμένων οχημάτων, ο οποίος σήμερα υπολογίζεται με βάση τον κυβισμό και τους ρύπους, στο φόρο για τα μεταχειρισμένα να υπάρχει απομείωση με βάση την ηλικία του αυτοκινήτου και άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Σήμερα εξάλλου στην επιτροπή οικονομικών της Βουλής, τέθηκε αίτημα της κυβέρνησης για συμπληρωματικό προϋπολογισμό 21 εκ. ευρώ για ενίσχυση των δημοσίων μεταφορών.