Από το κακό στο χειρότερο η κυπριακή οικονομία σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Στατιστική Υπηρεσία .
Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου του 2012, προμηνύουν ακόμα πιο δύσκολές μέρες
Χαρακτηριστικό είναι το ύψος του δημοσιονομικού ελλείμματος, το οποίο έφθασε στα χειρότερα επίπεδα της τελευταίας σχεδόν 20ετίας. Συγκεκριμένα, το έλλειμμα, εκτοξεύτηκε στα 364;409 εκ. σε σύγκριση με 364;148 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του έτους.
Στα σημερινά αδιέξοδα, μας έφερε μια λανθασμένη οικονομική πολιτική, δήλωσε ο αντιπρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Λευτέρης Χριστοφόρου, ο οποίος κατηγορεί την κυβέρνηση για απραξία, ακόμη και τώρα που συζητά με την τρόϊκα για το κυπριακό μνημόνιο.
Τις ανησυχίες επιτείνουν και τα μειωμένα έσοδα του κράτους, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας. Παρά το γεγονός ότι φέτος επιβλήθηκαν νέες φορολογίες, τα έσοδα παρουσίασαν μείωση
Οι κρατικές δαπάνες μειώθηκαν μόνο κατά 11 εκατομμύρια ευρώ, η ποσοστό 1,7%.
Μάλιστα, η μεγαλύτερη παραδοσιακά κατηγορία δαπανών, το κρατικό μισθολόγιο, την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2012, σημείωσε νέα αύξηση 3%, φθάνοντας τα €1341,6 εκ. (ένα δισεκατομμύριο, 341 εκατομμύρια, 600 χιλιάδες ευρώ)
Σύμφωνα με την κυβέρνηση το έλλειμμα για φέτος θα φθάσει στο 4,5% και η αρνητική ανάπτυξη στο 1,5%.