Σύμφωνα με ανακοίνωση, λειτουργοί του ΟΚΥπΥ θα ενημερώσουν ανάλογα τους επηρεαζόμενους ασθενείς για καθορισμό νέου ραντεβού.
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της δημόσιας αργίας, τα έκτακτα περιστατικά θα τυγχάνουν χειρισμού από το προσωπικό ασφαλείας που θα εργάζεται στα κατά τόπους νοσοκομεία, ενώ τα Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών θα λειτουργούν κανονικά.