Οι υπάλληλοι του δημοσίου καταβάλλουν ήδη υποχρεωτική συνεισφορά ποσοστού 1,5% για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ενώ από την 1η Μαρτίου θα κληθούν να καταβάλλουν επιπρόσθετη συνεισφορά 1,7% για το ΓεΣΥ.
Ο Γ.Γ της ΠΑΣΥΔΥ, Γλαύκος Χατζηπέτρου δήλωσε «Τώρα αποφάσισαν ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να πληρώνουν και τα 2. Και εμείς είπαμε ότι αυτό δεν το περιμέναμε ποτέ. Εζητήσαμε να έχουμε συνάντηση διότι εμείς δεν θέλουμε να δημιουργήσουμε πρόσθετα προβλήματα στην πορεία του ΓΕΣΥ.»
Το πρωί, ΠΑΣΥΔΥ, ΟΕΛΜΕΚ, ΟΛΤΕΚ, ΠΟΕΔ και Σύνδεσμος Αστυνομίας, συζήτησαν το θέμα στα γραφεία της ΠΑΣΥΔΥ. «Αυτό όμως που δεν μπορούμε να δεχτούμε είναι το επιπλέον χαράτσι πέρα του 1,7, δηλαδή συνολικά στο 3,2 θα ανέλθει το ποσοστό, το οποίο δεν πληρώνει κανένας άλλος πολίτης αυτού του τόπου» ανέφερε ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Γιάννος Σωκράτους.
Και η Παγκύπρια Συντεχνία Ισότητα, με ανακοίνωσή της, κάνει λόγο για κοροϊδία και προειδοποιεί με λήψη δυναμικών μέτρων.
Αύριο αναμένεται η έκδοση κοινής ανακοίνωσης των συντεχνιών, η οποία θα διευκρινίζει πως δεν πρόκειται να αποδεχτούν το επιπλέον χαράτσι, όπως αποκαλούν τη διπλή εισφορά.