Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Οι Eυρωπαίοι ηγέτες μέλη της G20, της ομάδας των 20 ισχυρότερων και αναδυόμενων οικονομιών του πλανήτη, είχαν τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα τηλεφωνική διάσκεψη ενόψει της συνόδου κορυφής της G20 που αρχίζει σήμερα στο Λος Κάμπος του Μεξικού, δήλωσε ο Iσπανός πρωθυπουργός Μαριάνο Ραχόι.

Η καγκελάριος της Γερμανίας Αγγελα Μέρκελ, ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ, ο Bρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον, ο Iταλός πρωθυπουργός Μάριο Μόντι και οι πρόεδροι της Ευρωπαϊκής Ένωσης Χέρμαν Βαν Ρομπάι και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο μετείχαν στην τηλεφωνική διάσκεψη", διευκρίνισε ο Ραχόι στον Τύπο.

"Πιστεύω ότι αυτό που θα μεταδώσουμε είναι ένα μήνυμα εμπιστοσύνης στο ευρώ", τόνισε ο πρωθυπουργός της Ισπανίας, η χώρα του οποίου δεν ανήκει στη G20 αλλά είναι συχνά προσκεκλημένη στις συνόδους κορυφής της.

Ο Ραχόι δεν διευκρίνισε πόση ώρα διήρκησε η τηλεφωνική διάσκεψη, στην οποία συμμετείχε από το αεροσκάφος που τον μετέφερε στο Μεξικό.

Οι ευρωπαίοι ηγέτες αναφέρθηκαν στα αποτελέσματα των ελληνικών εκλογών και συντόνισαν τη θέση τους ενόψει της έβδομης συνόδου κορυφής της G20 που αρχίζει σήμερα στο παραθαλάσσιο αυτό θέρετρο του δυτικού Μεξικού.