Τον σχεδιασμό της Κυβέρνησης για την άμβλυνση των συνεπειών που υπέστησαν οι επηρεαζόμενοι πολίτες από την τραπεζική κρίση του 2013, τονίζοντας ότι η πιο πολυπληθείς ομάδα πολιτών που επηρεάστηκε ήταν τα μέλη των ταμείων προνοίας, ανακοίνωσε ο Υπουργός Οικονομικών, βάση σχετικών αποφάσεων που έλαβε χθες το Υπουργικό Συμβούλιο:
«Θα αξιοποιήσουμε το Εθνικό Ταμείο Αλληλεγγύης, το οποίο συστάθηκε το 2013, και είναι νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, προς το οποίο προτείνουμε την καταβολή της πρώτης συνεισφοράς ύψους €25 εκατ., για δημιουργία αποθεματικού, μέσω του Συμπληρωματικού Προϋπολογισμού για το έτος 2017 που εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο και κατατέθηκε ήδη σήμερα στη Βουλή.»
Ο Υπουργός Οικονομικών σημείωσε επίσης ότι θα εξεταστεί το ενδεχόμενο παραχώρησης κρατικής γης στο ταμείο: "Uα φροντίσουμε και θα εργαστούμε έστω σε ένα μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα να διευρύνουμε κατά πολύ τις οικονομικές δυνατότητες αυτού του Ταμείου, εξετάζοντας ακόμα και την αξιοποίηση κρατικής περιουσίας που θα προσθέσει διαμιάς πολύ μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα σε αυτό το Ταμείο".
Ο κύριος Γεωργιάδης, τόνισε ότι δεν τίθεται ζήτημα ανάληψης νομικής ευθύνης από το κράτος, ή καταβολής αποζημίωσης. Σημείωσε παράλληλα ότι ο τρόπος καταβολής χρημάτων στους επηρεαζόμενους δεν έχει αποφασιστεί, αφού κάτι τέτοιο δεν θα έχει νόημα χωρίς να έχει συγκεντρωθεί ένα σεβαστό ποσό, με την κυβέρνηση να προτίθεται να συνεχίσει να καταβάλλει ποσά στο Ταμείο: «Το Σχέδιο θα καταρτιστεί σε ένα κατοπινό στάδιο, όταν θα υπάρξει επαρκές αποθεματικό στο ταμείο, ενώ για τους δικαιούχους θα τεθούν κοινωνικά, οικονομικά ακόμη και νομικά κριτήρια».
Ερωτηθείς σχετικά ο Υπουργός Οικονομικών, σημείωσε ότι πλέον το κόστος δανεισμού για το κράτος έχει πέσει στο 1.5%, το χαμηλότερο όλων των εποχών.