Καταγγελία, από τον Αναπληρωτή Πρόεδρο του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου, με επιστολή που απέστειλε σήμερα προς τη Γενική Λογίστρια του κράτους, για πιθανές σοβαρές παρατυπίες, στη διαδικασία κατασκευής του τερματικού σταθμού αποθήκευσης πετρελαιοειδών, στο Βασιλικό. Η επιστολή δόθηκε και στη δημοσιότητα.
Πιθανές πλην όμως σοβαρές παρατυπίες στη διαδικασία κατασκευής του τερματικού σταθμού αποθήκευσης πετρελαιοειδών στο Βασιλικό, εντοπίζει ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αβέρωφ Νεοφύτου.
Σε επιστολή που απέστειλε σήμερα στην Γενική Λογίστρια της Δημοκρατίας Ρέα Γεωργίου, ο κος Νεοφύτου ζητά διευκρινήσεις σε τέσσερα σημεια.
Αρχικά διερωτάται κατά πόσο είναι αρκετή η ανακοίνωση την πρόσκλησης Εκδήλωση Ενδιαφέροντος στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας καθώς και στον εγχώριο ημερήσιο Τύπο, λαμβανομένου όπως αναφέρει υπόψη του μεγέθους του έργου και το γεγονός ότι σίγουρα παρουσιάζει ενδιαφέρον για ολόκληρο τον Ευρωπαϊκό χώρο.
Διερωτάται επίσης κατά πόσο είναι σύμφωνο με τη σχετική νομοθεσία και τις αρχές του διοικητικού δικαίου, η εμπλοκή πολιτικών προσώπων ( στην προκειμένη περίπτωση της διϋπουργικής επιτροπής) στην διαδικασία αξιολόγησης των προσφορών.
Παράλληλα, ο κος Νεοφύτου διερωτάται πως είναι δυνατόν η επιτροπή αξιολόγησης των προσφορών να διορίζεται από το Υπουργείο Εμπορίου και η επιτροπή κατακύρωσης τους από το Υπουργικό Συμβούλιο.
Αναφορικά τέλος με την κατασκευή και μετέπειτα διαχείριση του τερματικού σταθμού, ο κος Νεοφύτου ζητά όπως διευκρινιστεί κατά πόσο η μελέτη και η κατασκευή του τερματικού σταθμού θα γίνει από εργολάβο ο οποίος θα επιλεγεί μέσω ανταγωνιστικής διαδικασίας.