Οι τεχνοκράτες της Noble Energy παρουσίασαν, σε συνάντηση που είχαν το απόγευμα με τον Υπουργό Εμπορίου, Νεοκλή Συλικιώτη, το χρονοδιάγραμμα για την εξόρυξη του φυσικού αερίου από το οικόπεδο 12. Ο ΑΝΤΕΝΝΑ κατέγραψε αποκλειστικές εικόνες.
Ακριβώς στις τέσσερις το απόγευμα, όπως βλέπετε στα αποκλειστικά πλάνα που κατέγραψε η κάμερα του ΑΝΤΕΝΝΑ, οι τέσσερεις τεχνοκράτες της Noble Energy εισέρχονται στο κτήριο του Υπουργείου Εμπορίου.
Συναντήθηκαν με κυπριακή αντιπροσωπεία, υπό τον Υπουργό Νεοκλή Συλικιώτη, τους Γενικούς Διευθυντές των Υπουργείων Εμπορίου, Οικονομικών, Εσωτερικών και Γεωργίας και την Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας.
Προέβησαν σε ενημέρωση για το πως και πότε θα γίνει η εξόρυξη φυσικού αερίου από το οικόπεδο 12 και πως θα μεταφερθεί στη στεριά.
Όπως είναι σε θέση να γνωρίζει ο ΑΝΤΕΝΝΑ, οι άνθρωποι της Noble επανέλαβαν ότι από τα μέσα του 2016 θα είναι σε θέση να φέρουν φυσικό αέριο στην Κύπρο.
Αίτημα της κυπριακής κυβέρνησης είναι η ταχύτερη έλευση του φυσικού αερίου, συγκεκριμένα το 2015, στη βάση της δέσμευσης προς την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι Αμερικανοί ζήτησαν ένα μήνα προθεσμία, για να δώσουν τελικές απαντήσεις.
Ο Υπουργός Εμπορίου διαμήνυσε, εξάλλου, στους τεχνοκράτες της Noble ότι έχουν περιθώριο μέχρι τις αρχές Ιουλίου να καταθέσουν ολοκληρωμένο σχέδιο για τη δεύτερη ερευνητική γεώτρηση.
Ενώ συζήτησαν και για το τερματικό υγροποίησης φυσικού αερίου στην Κύπρο, το οποίο η Noble θα μπορεί να τροφοδοτεί με πέντε εκατομμύρια τόνους το χρόνο.