Ο Υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, Νεοκλής Συλικιώτης, εγκαινίασε σήμερα διάλογο με τα πολιτικά κόμματα για τα θέματα φυσικού αερίου.
Τον κύκλο των συναντήσεων άνοιξε το πρωί στα γραφεία του ΔΗΚΟ, με τον πρόεδρο του κόμματος, Μάριο Καρογιάν Στη συνάντηση παρέστη και ο Υπουργός Γεωργίας ο οποίος συμμετέχει στη διϋπουργική επιτροπή για θέματα φυσικού αερίου.
Ο κ. Συλικιώτης ανέφερε ότι ο κύκλος επαφών με τα κόμματα γίνεται κατόπιν οδηγιών του ιδίου του Προέδρου της Δημοκρατίας σε μία προσπάθεια να ενημερωθούν τα κόμματα για τις ενέργειες που γίνονται αυτή τη στιγμή, καθώς, όπως είπε, είμαστε στην πορεία για διαμόρφωση συνολικής στρατηγικής για θέματα ενέργειας.
Ο Υπουργός είπε ότι ενημέρωσε τα κόμματα για όλες τις διαδικασίες που είναι σε εξέλιξη, για τις επαφές με την Noble Energy και τις προσπάθειες και σκέψεις για δημιουργία δομών και υποδομών. Αυτές οι επαφές όπως είπε ο κ. Συλικιώτης θα συνεχιστούν και με τα υπόλοιπα κόμματα.