Αυτή είπε η κα. Αιμιλιανίδου είναι μια τιμή και αναγνώριση για την προφορά της πολύτεκνης μάνας. Αυτό εξήγησε, ήταν το επίδομα μάνας, το οποίο παραχωρείτο μέχρι το 2012 και μετά καταργήθηκε, και αφορούσε μητέρες οι οποίες είχαν αποκτήσει τέσσερα ή περισσότερα παιδιά.
Βάσει των προγραμματισμών, σύμφωνα με την κα. Αιμιλιανίδου, υπολογίζεται πως μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθεί ο διάλογος έτσι ώστε σταδιακά να επαναφερθεί. Με βάση τα στοιχεία, μέχρι το 2012 οι δικαιούχοι ήταν 24.600 πολύτεκνες μητέρες. Αυτά τα στοιχεία, εξήγησε η κα. Αιμιλιανίδου θα επαναξιολογηθούν, ενώ πλέον όπως είπε θα λαμβάνονται υπόψιν μετά απο διάλογο και τα εισοδηματικά κριτήρια.
Το ποσό, που δινόταν το 2012, ανερχόταν στα 70 ευρώ μηνιαίως, ενώ το ποσό που θα δίνεται τώρα, σύμφωνα με την υπουργό Εργασίας, θα ξεκαθαρίσει το 2017 μετά από διάλογο.