Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μιλώντας στο Μέρα Μεσημέρι, η αρμόδια Υπουργός Ζέτα Αιμιλιανίδου, εξήγησε πως έχει ληφθεί απόφαση από του Υπουργικό Συμβούλιο για να μελετηθεί το όλο θέμα, να διεξαχθεί κοινωνικός διάλογος με τους επηρεαζόμενους κοινωνικούς εταίρους, με την οργάνωση πολυτέκνων έτσι λωστε να υπάρξει σταδιακή επαναφορά του επιδόματος μάνας ανάλογα με τα οικονομικά δεδομένα του κράτους και αφού ληφθούν οι απόψεις όλων των επηρεαζομεένων.

Αυτή είπε η κα. Αιμιλιανίδου είναι μια τιμή και αναγνώριση για την προφορά της πολύτεκνης μάνας. Αυτό εξήγησε, ήταν το επίδομα μάνας, το οποίο παραχωρείτο μέχρι το 2012 και μετά καταργήθηκε, και αφορούσε μητέρες οι οποίες είχαν αποκτήσει τέσσερα ή περισσότερα παιδιά.

Βάσει των προγραμματισμών, σύμφωνα με την κα. Αιμιλιανίδου, υπολογίζεται πως μέσα στο 2017 θα ολοκληρωθεί ο διάλογος έτσι ώστε σταδιακά να επαναφερθεί. Με βάση τα στοιχεία, μέχρι το 2012 οι δικαιούχοι ήταν 24.600 πολύτεκνες μητέρες. Αυτά τα στοιχεία, εξήγησε η κα. Αιμιλιανίδου θα επαναξιολογηθούν, ενώ πλέον όπως είπε θα λαμβάνονται υπόψιν μετά απο διάλογο και τα εισοδηματικά κριτήρια. 

Το ποσό, που δινόταν το 2012, ανερχόταν στα 70 ευρώ μηνιαίως, ενώ το ποσό που θα δίνεται τώρα, σύμφωνα με την υπουργό Εργασίας, θα ξεκαθαρίσει το 2017 μετά από διάλογο.