Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Απάντηση από τον Εμίρη του Κατάρ, σε επιστολή που του απηύθυνε για τη μεγάλη επένδυση στη Λευκωσία, περιμένει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

Η Κυβέρνηση έχει βάλει το θέμα στον αναπνευστήρα, παρά τις πληροφορίες για ναυάγιο, με αποτέλεσμα ο Δημοκρατικός Συναγερμός να μιλά για κρατικό εξευτελισμό.

To θέμα της επένδυσης του Κατάρ στη γη απέναντι από το ξενοδοχείο Hilton, στη Λευκωσία, δεν έχει κλείσει για την Κυβέρνηση, ανέφερε σε δηλώσεις στον ΑΝΤΕΝΝΑ ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Στέφανος Στεφάνου. Και αποκάλυψε ότι ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας απέστειλε επιστολή στον Εμίρη του Κατάρ, προσθέτοντας πως υπάρχει αισιοδοξία ότι το θέμα θα κλείσει θετικά.

Οι πληροφορίες για επιστολή του Προέδρου ήρθαν μετά το τελεσίγραφο του τέως Υπουργού Οικονομικών Κίκη Καζαμία προς τον επικεφαλής της κοινοπραξίας από πλευράς Κατάρ.

Οι αναφορές του κύριου Στεφάνου προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του Αναπληρωτή Προέδρου του Δημοκρατικού Συναγερμού, Αβέρωφ Νεοφύτου.

Τόνισε στον ΑΝΤΕΝΝΑ πως το κράτος είναι φανερό πως δεν θέλει να έχει ένα υποφερτό επίπεδο αξιοπρέπειας.

Ο Αβέρωφ Νεοφύτου κατέληξε πως για το κόμμα του το θέμα δεν έχει κλείσει, δεδομένης της κυβερνητικής αντίδρασης.