Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η συνεχής βελτίωση της οικονομίας έχει μεταξύ άλλων ως ευεργετικό αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της ανεργίας, αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Δημοκρατικός Συναγερμός. 

Η σύγκριση με τον Ιούλιο του περασμένου χρόνου, όταν η ανεργία ανερχόταν σε ποσοστό 15%, δείχνει ότι η νέα αναπτυξιακή πορεία, επιτρέπει περίπου ένας στους τέσσερις να έχει φύγει από το θλιβερό κατάλογο της ανεργίας, καταλήγει η ανακοίνωση του ΔΗΣΥ.