Ξεκάθαρα υπέρ της ανανέωσης της θητείας του Αθανάσιου Ορφανίδη στο διοικητικό θώκο της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου τάχθηκαν σήμερα οι Πρόεδροι του ΔΗΚΟ και ΕΥΡΩΚΟ, Μάριος Καρογιάν και Δημήτρης Συλλούρης, αντίστοιχα.
Ο κ. Καρογιάν τόνισε ότι θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η επιρροή που έχει ο κ. Ορφανίδης στους κόλπους της Κεντρικής Τράπεζας, αλλά και η υποδοχή που θα έχει ο νέος διοικητής.
Από την πλευρά του ο κ. Συλλούρης αφού σημείωσε ότι παρήγαγε σημαντικό έργο ο κ. Ορφανίδης, σημείωσε ότι για να τον αντικαταστήσει κάποιος πρέπει να είναι πολύ καλύτερος του σε προσόντα κάτι το οποίο είναι πολύ δύσκολο.
Αποστάσεις τέλος για το θέμα κράτησε ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ, Άντρος Κυπριανού, ο οποίος σημείωσε ότι το θέμα αφορά αποκλειστικά τον Πρόεδρο Χριστόφια, προσθέτοντας πως οι ίδιοι εφόσον τους ζητηθεί θα καταθέσουν την άποψη τους.