Εκ του πονηρού θεωρεί ο Υπουργός Οικονομικών Κίκης Καζαμίας τις επικρίσεις που δέχεται η κυβέρνηση, για τους χειρισμούς της στο θέμα του φυσικού αερίου. Η αρμόδια διυπουργική επιτροπή σημείωσε θα πάρει τις αποφάσεις που της αναλογούν, έστω και η θητεία της παρούσας κυβέρνησης βρίσκεται στο τέλος της. «Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να υιοθετήσουμε την προσέγγισή τους πως αυτή η Κυβέρνηση επειδή έχει μόνο ακόμα ένα χρόνο δράσης μπροστά της μέχρι τις επόμενες εκλογές, θα πρέπει να αδρανοποιηθούμε και να περιμένουμε την οποιαδήποτε επόμενη Κυβέρνηση να κάνει τα επόμενα βήματα… θέλουν να μην πάρει αποφάσεις η παρούσα Κυβέρνηση ή θέλουν να πάρουν άλλοι αυτές τις αποφάσεις.» Η Κυβέρνηση πρόσθεσε, δεν είναι υπεράνω κριτικής. Όταν δε ολοκληρώσει την θητείας της, θα κληθεί η επόμενη Κυβέρνηση να αναλάβει το θέμα του Φ.Α. από το σημείο που έμεινε, προς την κατεύθυνση της εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος. Από πλευράς του ο Υπουργός Εσωτερικών Νεοκλής Σιλικιώτης έθεσε ψηλά στις προτεραιότητες της κυβέρνησης Χριστόφια, την σύσταση Κρατικής Εταιρείας Υδρογονανθράκων. «Δεν μπορεί,είπε ,να λειτουργήσουμε διαφορετικά από το να συστήσουμε μία εταιρεία η οποία θα αναμιγνύεται στα θέματα των υποδομών αλλά και τις διάθεσης του Φυσικού Αερίου στην παγκόσμια αγορά.» Στο θέμα του Φυσικού Αερίου αναφέρθηκε και ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κόμματος Δημήτρης Συλλούρης, ο οποίος με αφορμή τις τουρκικές απειλές πολέμου, ζήτησε την σύσταση ενός νέου αμυντικού δόγματος . |