Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Έκκληση στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας να μην προχωρήσουν στην αυριανή τετράωρη στάση εργασίας, απηύθυναν σήμερα το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων, επικαλούμενοι την ταλαιπωρία των επιβατών, την άσχημη εικόνα της Κύπρου και τις τεράστιες οικονομικές ζημιές. 

Σε δηλώσεις, στο περιθώριο σεμιναρίου που διοργάνωσε σε παραλιακό ξενοδοχείο της Λάρνακας το Ίδρυμα Ασφάλειας Πτήσεων, ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Συγκοινωνιών και Έργων, Αλέκος Μιχαηλίδης, κλήθηκε να σχολιάσει την αυριανή στάση εργασίας που θα πραγματοποιήσουν οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας στα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου. 

«Το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Έργων δια του ίδιου του Υπουργού έχει κάνει αρκετές φορές έκκληση προς τους Ελεγκτές να επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων» είπε και πρόσθεσε πως «είναι λυπηρό γιατί οι Ελεγκτές έχουν επιλέξει αυτό τον τρόπο για να διαμαρτυρηθούν για τις αποκοπές που γίνονται προς τους δημοσίους υπαλλήλους, γιατί γνωρίζουμε όλοι τα προβλήματα τα οποία δημιουργούν στο ταξιδιωτικό κοινό της Κύπρου αλλά και προς όλους όσοι θέλουν να επισκεφθούν την Κύπρο». 

Ανέφερε ότι ο μόνος τρόπος να ταξιδέψει κάποιος από την Ευρώπη προς την Κύπρο ή από την Κύπρο προς την Ευρώπη ή και προς οποιαδήποτε άλλη κατεύθυνση είναι μέσω της αεροπορίας και «για μας αυτές οι απεργίες είναι πολύ σκληρά ως μέτρα, είναι απεργίες που δημιουργούν πάρα πολλή ζημιά, και χρηματική αλλά και στην εικόνα της Κύπρου. Το Υπουργείο καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι Ελεγκτές να επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και μέσα από ένα διάλογο να καθορίσουμε όλα εκείνα που είπαμε ότι πρέπει να καθοριστούν» είπε ο κ. Μιχαηλίδης.  

Σε ερώτηση κατά πόσον η κυβέρνηση ενδέχεται να πάρει δικαστικά μέτρα για να απαγορεύσει τη λήψη απεργιακών μέτρων σ' αυτόν τον σημαντικό τομέα των αερομεταφορών, ο κ. Μιχηλίδης δεν θέλησε να απαντήσει και πρόσθεσε πως «σίγουρα όλες οι επιλογές είναι στο τραπέζι».