Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε στάση εργασίας από τις έξι μέχρι τις δέκα αύριο το πρωί, κατέρχονται οι εργαζόμενοι στην Υπηρεσία Πλοήγησης, Ρυμούλκησης και Ελλιμενισμού Σκαφών στα λιμάνια Λεμεσού και Λάρνακας. Υποστηρίζουν ότι το Υπουργείο Μεταφορών απέκλεισε το προσωπικό της Αρχής Λιμένων από το δικαίωμα να διεκδικήσει ουσιαστική συμμετοχή στη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των εμπορικών δραστηριοτήτων των λιμανιών, ενώ προειδοποιούν με κλιμάκωση των δυναμικών κινητοποιήσεων και σαρανταοκτάωρη στάση εργασίας από τις έξι το πρωί τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου. 

«Οι υπάλληλοι της CYTA έχουν δικαίωμα να είναι μέτοχοι σε μία ιδιωτικοποίηση της CYTA, οι υπάλληλοι της Αρχής Λιμένων απαγορεύεται να είναι μέτοχοι στην ιδιωτικοποίηση των εμπορικών δραστηριοτήτων της Αρχής Λιμένων. Ρωτούμε γιατί να υπάρχει αυτή η διάκριση και ουσιαστική απάντηση δεν μπορούμε να πάρουμε», ανέφερε ο Δημήτρης Πάτσαλος.  

Από την πλευρά του, ο Υπουργός Μεταφορών Μάριος Δημητριάδης αποδέχτηκε το αίτημα των πλοηγών για συνέχιση του διαλόγου την ερχόμενη Πέμπτη στις πέντε και τριάντα το απόγευμα. 

«Πιστεύουμε όλοι και πιστεύω ότι είναι γενικά αποδεκτό ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία θα υπάρξουν σημαντικά οφέλη για την οικονομία μας».

Οι δηλώσεις έγιναν μετά από συνάντηση με τον Πρόεδρο της Συμμαχίας Πολιτών Γιώργο Λιλλήκα για το θέμα της εμπορικοποίηση του λιμανιού Λεμεσού.

O Υπουργός Μεταφορών, φιλοξενούμενος στο δελτίο ειδήσεων του Αντέννα, μίλησε σχετικά για το θέμα.