Η αντίστροφη μέτρηση για την αποκρατικοποίηση του Λιμανιού της Λεμεσού έχει αρχίσει, με τον Υπουργό Μεταφορών Μάριο Δημητριάδη να αποκαλύπτει το χρονοδιάγραμμα που θα ακολουθηθεί εφόσον ψηφιστούν την Πέμπτη από την Ολομέλεια της Βουλής οι κανονισμοί που αφορούν την Αρχή Λιμένων.
"Εφόσον ψηφιστούν την Παρασκευή ξεκινούμε τη διαδικασία. Σε πρώτο στάδιο θα πρέπει να γίνουν οι ειδοποιήσεις προς την Ευρωπαϊκή Ένωση και μετά θα ετοιμαστεί κάποια πληροφόρηση για τους πιθανούς επενδυτές.Το τέλος αυτής της διαδικασίας αν όλα πάνε καλά θα είναι στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2016", δήλωσε ο Υπουργός.
Η Κυβέρνηση θα αναζητήσει τρεις στρατηγικούς επενδυτές: ένα για τις λιμενικές υπηρεσίες και δύο για τις υπόλοιπες υπηρεσίες του Λιμανιού. Οσον αφορά τον προσωπικό, αφού θα διασφαλιστούν όλα τους τα δικαιώματα, θα τους δοθούν τρεις επιλογές.
"Η μία είναι να παραμείνουν στην Αρχή Λιμένων Κύπρου η οποία θα αλλάξει κάπως το ρόλο της θα γίνει περισσότερο νομοθετικός και εποπτικός.Η δεύτερη επιλογή είναι να μεταφερθούν στο δημόσιο αυτό θα ισχύσει για όλους τους οργανισμούς και η τρίτη επιλογή θα είναι ένα σχέδιο πρόωρης αφυπηρέτησης το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε επεξεργασία", εξήγησε ο κ. Δημητριάδης.
Κληθείς, τέλος, να σχολιάσει τα έσοδα που θα προσπαθήσει η κυβέρνηση να αντλήσει μέσω της αποκρατικοποίησης του Λιμανιού της Λεμεσού, ο Μάριος Δημητριάδης ανέφερε ότι αυτό θα εξαρτηθεί από τον κύκλο εργασιών που θα πετύχουν οι ιδιώτες επενδυτές και διευκρίνισε ότι στόχος της κυβέρνησης δεν είναι να πάρει ένα μεγάλο ποσό στην αρχή αλλά να έχει συμμετοχή στις αυξανόμενες λιμενικές εργασίες.