Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Σε χαιρετισμό στην 58η Ετήσια Γενική Συνέλευση της ΣΕΠΑΗΚ, τον οποίο διάβασε η Αναπληρώτρια Διευθύντρια του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων, Μαρίνα Ιωάννου, η κ. Αιμιλιανίδου τόνισε ότι το Υπουργείο στοχεύει στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των εργαζομένων και του κοινωνικού συνόλου γενικότερα, επενδύοντας σε μέτρα που αποβλέπουν τόσο στην αξιοποίηση του εργατικού δυναμικού και τη βελτίωση της απασχόλησης, όσο και στην προστασία των ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού, προσφέροντας την απαιτούμενη στήριξη και προστασία στους ανθρώπους που πραγματικά την χρειάζονται.

Παράλληλα, είπε, "εντατικοποιούμε τις προσπάθειες διαφύλαξης της νόμιμης απασχόλησης με ενίσχυση των μηχανισμών που αποβλέπουν στην πάταξη της παράνομης και αδήλωτης απασχόλησης".

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, στο χαιρετισμό της η Υπουργός είπε ακόμη ότι απαιτείται συλλογική προσπάθεια και υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για να πετύχουμε μια κοινωνικά αποδεκτή και, πάνω απ’ όλα, δίκαιη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης στην οποία βρισκόμαστε.

"Ο κοινωνικός διάλογος, εφόσον διεξάγεται σε πνεύμα συνεργασίας και αλληλοσεβασμού, και η διασφάλιση των θεσμών και της τριμερούς συνεργασίας, θα θέσουν τα θεμέλια για εξεύρεση συναινετικών λύσεων και θα δημιουργήσουν τις συνθήκες που χρειαζόμαστε για να εξέλθουμε από την κρίση και να επιστρέψουμε ξανά σε πορεία ανάπτυξης", ανέφερε.

Η κ. Αιμιλιανίδου είπε ακόμη ότι ο ρόλος που διαδραματίζει το συνδικαλιστικό κίνημα σήμερα που η Κύπρος διανύει μια πολύ δύσκολη περίοδο, είναι καθοριστικής σημασίας, προσθέτοντας ότι οι δύσκολες συνθήκες στην κυπριακή οικονομία μετά το 2008 ως αποτέλεσμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, επηρεάζουν και την αγορά εργασίας και το σύστημα των εργασιακών σχέσεων.

"Η ανάγκη λήψης διορθωτικών μέτρων και η υιοθέτηση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων είναι επιτακτική. Στο δύσκολο έργο που το Υπουργείο Εργασίας καλείται να επιτελέσει αυτή ειδικά την περίοδο, η συμβολή του συνδικαλιστικού κινήματος, που εκπροσωπεί και προβάλλει τα δικαιώματα των εργαζομένων είναι σημαντική", κατέληξε στο χαιρετισμό της η Υπουργός.