Αντιπροσωπεία του Συνδέσμου είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ Νικόλα Παπαδόπουλο για συζήτηση του θέματος, ενώ θα ακολουθήσουν και συναντήσεις με τα υπόλοιπα πολιτικά κόμματα.
Σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η πραγματικότητα είναι πως το Μάρτιο του 2013 λήφθηκαν κάποιες πολιτικές αποφάσεις σε ευρωπαϊκό αλλά και τοπικό επίπεδο, με βάση τις οποίες τα λάθη της Λαϊκής Τράπεζας, της προηγούμενης κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας με την παραχώρηση του ELA, τα λάθη από την πώληση των παραρτημάτων των τραπεζών στην Ελλάδα, θα πλήρωναν οι καταθέτες, οι κάτοχοι αξιογράφων και οι μέτοχοι της Τράπεζας Κύπρου.
Ο κ. Παπαδόπουλος είπε πως αυτές οι αποφάσεις προκάλεσαν όχι μόνο οικονομική δυσφορία αλλά και μια αδικία και είναι γι' αυτό ακριβώς το λόγο που το ΔΗΚΟ εδώ και καιρό θεωρεί ότι πρέπει να βρεθεί ο τρόπος να επιστρέψουν τα κεφάλαια που έφυγαν από την Κύπρο και πήγαν στην Ελλάδα λόγω αυτών των αποφάσεων. Σήμερα, όπως είπε, ακούστηκαν και άλλες εισηγήσεις για το πώς μπορεί να αρθεί αυτή η αδικία.
Από την πλευρά του ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του Συνδέσμου των παλαιών μετόχων της Τράπεζας Κύπρου Ελευθέριος Ιωάννου είπε ότι αυτό που συνέβη το Μάρτιο του 2013 ήταν μια αδικία εις βάρος των μετόχων της Τράπεζας Κύπρου, των ομολογιούχων και των καταθετών.
“Η Κεντρική Τράπεζα όπως και η Κυβέρνηση προσπάθησαν να εξασφαλίσουν μέσω της Τράπεζας Κύπρου, τους καταθέτες στη Λαϊκή και 4,2 δις μεταφέρθηκαν στην Τράπεζα Κύπρου”, όπως είπε, ενώ πρόσθεσε πως και ο ELA μεταφέρθηκε στην Τράπεζα Κύπρου.
Ο κ. Ιωάννου είπε πως θα πρέπει να ληφθούν κάποια πολιτικά μέτρα για να αρθεί έστω και μερικώς η αδικία που προκλήθηκε από τις αποφάσεις του Μάρτη του 2013, και σημείωσε πως ο Σύνδεσμος ξεκίνησε επαφές με τα πολιτικά κόμματα, αρχής γενομένης με τον Πρόεδρο του ΔΗΚΟ.