Η Υγειονομική Υπηρεσία του Δήμου Λάρνακας δεν θα εξυπηρετεί το κοινό τη Δευτέρα. Η εξυπηρέτηση θα επανέλθει κανονικά από την Τρίτη.
Σε ανακοίνωση η Υγειονομική Υπηρεσία του Δήμου Λάρνακας ενημερώνει το κοινό ότι «τη Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2026, δεν θα πραγματοποιείται εξυπηρέτηση».
«Η εξυπηρέτηση του κοινού θα επανέλθει κανονικά από την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026», προσθέτει.
«Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας» καταλήγει.