Ο ΣΥΚΑΛΑ παρακαλεί όλους οι οποίοι παρουσιάζονται ως ειδήμονες και κινδυνολογούν, όπως αναφέρει, «σε ότι αφορά προθέσεις αποζημίωσης αυτών που διέσωσαν το κράτος και το χρηματοπιστωτικό σύστημα το 2013, να ενημερώνονται καλύτερα πριν εκφράσουν, υποτίθεται, ενημερωμένες και εξειδικευμένες απόψεις».
Σε ανοικτή επιστολή μεταξύ άλλων προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, το Υπουργικό Συμβούλιο, τους βουλευτές, τον Γενικό Εισαγγελέα, Πρόεδρο και Μέλη της Επιτροπής του Εθνικού Ταμείου Αλληλεγγύης και τον Διοικητή Κεντρικής Τράπεζας, ο ΣΥΚΑΛΑ καλεί «τους κατέχοντες εξουσία και τους ασκούντες επιρροή όπως είναι διπλά προσεκτικοί όταν αναφέρονται σε τέτοια θλιβερά θέματα, τις περισσότερες μάλιστα φορές χωρίς να είναι επαρκώς ενημερωμένοι».
«Αν σήμερα έχουμε Κράτος και χρηματοπιστωτικό σύστημα οφείλεται σε αυτούς των οποίων οι αποταμιεύσεις ζωής χρησιμοποιήθηκαν για την διάσωση», προσθέτει.
Αναφέρει επίσης ότι «δεκατρία χρόνια μετά από το έγκλημα του 2013, έχει εκταμιευθεί μόνο το 10% των ‘κλοπιμαίων’ και αυτό μόνο σε φυσικά πρόσωπα και με οροφές».