Στη Νομική Υπηρεσία οδηγείται ο ανακριτικός φάκελος της υπόθεσης που αφορά τον τέως πρόεδρο της ΕΔΕΚ, Μαρίνο Σιζόπουλο.
Η Αστυνομία ολοκλήρωσε τις έρευνές της και οι ανακριτές μελετούν πλέον το μαρτυρικό υλικό. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Φιλελευθέρου, στην έκθεση που θα συνοδεύει τον ανακριτικό φάκελο η Αστυνομία διατυπώνει συγκεκριμένες εισηγήσεις, βασισμένες στις καταθέσεις, τα στοιχεία και τις αναλύσεις των τεκμηρίων που συγκεντρώθηκαν κατά τη διάρκεια της έρευνας.
Εντός των επόμενων ημερών, ο φάκελος αναμένεται να διαβιβαστεί στη Νομική Υπηρεσία για τις περαιτέρω αποφάσεις και ενέργειες.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με το πόρισμα της Ανεξάρτητης Αρχής κατά της Διαφθοράς, που εκδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2025, ο κ. Σιζόπουλος ενδέχεται να διέπραξε αδικήματα διαφθοράς.
Μάλιστα, τον περασμένο Μάρτιο, το Ανώτατο Δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημα της Νομικής Υπηρεσίας για άρση της βουλευτικής του ασυλίας. Ο ίδιος, σε δηλώσεις του μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, είχε αναφέρει ότι «ευελπιστεί πως θα γίνει μία αμερόληπτη, σε βάθος και αντικειμενική διερεύνηση, ώστε να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί όπου πραγματικά ανήκουν».