Ζήτησε έκθεση γεγονότων η Υπουργός Γεωργίας, Μαρία Παναγιώτου αναφορικά με το περιστατικό όπου φορτηγό φέρεται να μετέφερε θανατωμένα βοειδή για ταφή από το Παλιομέτοχο 12 χιλιόμετρα μακριά από την μονάδα η οποία εντοπίστηκε μολυσμένη από αφθώδη πυρετό.
Μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του Alpha, ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Γεωργίας, Ανδρέας Γρηγορίου, ανέφερε πως «έχει ζητηθεί από την Υπουργό έκθεση γεγονότων για να έχουμε την πραγματική εικόνα και κατά πόσο τα όσα καταγγέλλονται ευσταθούν ώστε να διαφανεί εάν έγινε παραβίαση των μέτρων βιοασφάλειας».
«Κάθε φορά που αποφασίζεται η θανάτωση και η μεταφορά των ζωών ακολουθείται σχετικό πρωτόκολλο και επιλέγεται η πιο κοντινή και προσιτή περιοχή από τον τόπο της μονάδας», σημείωσε.
Διαβάστε εδώ: Παρά τις «φωνές» ολοκληρώθηκε η μεταφορά νεκρών ζώων στην περιοχή Παλιομετόχου