Η Παγκύπρια Συντονιστική Επιτροπή των αστικών ταξί πραγματοποιεί σήμερα απεργία καθώς διαμαρτύρονται για την πειρατεία και για τα μη επαρκή μέτρα πάταξης της.
Συγκεκριμένα οι οδηγοί των ταξί διαμαρτύρονται καθώς ορισμένοι ιδιοκτήτες κάνουν κούρσες χωρίς να πληρώνουν τα απαραίτητα ποσά χωρίς να είναι δηλωμένοι και χωρίς να έχουν τις τις απαραίτητες άδειες σε οχήματα τα οποία δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν ταξί.
Οι οδηγοί των αστικών ταξί προς συγκεντρώθηκαν στο στάδιο Γ.Σ.Π. και από εκεί ξεκίνησαν την περιοδεία της απεργίας τους. Πρώτος σταθμός ήταν το Υπουργείο Μεταφορών όπου μαζεύτηκαν και ήθελαν να μιλήσουν με τον Υπουργό, ο οποίος απουσίαζε καθώς είχε μία υποχρέωση στην Κακοπετριά - κάτι το οποίο το έφερε μία έντονη δυσαρέσκεια στου οδηγούς ότι δεν μίλησαν στον υπουργό μεταφορών.
Προειδοποιούν με απεργιακές κινητοποιήσεις οι οδηγοί ταξί από αύριο
Από εκεί κατευθύνθηκαν προς τη Βουλή όπου συνομίλησαν με τον πρόεδρο της επιτροπής μεταφορών τον κύριο Τρυφωνίδη και είχαν ένα μικρό διάλογο που του ζήτησαν αυστηρότερο νομοθετικό πλαίσιο και περισσότερος έλεγχος και να παταχθεί η πειρατεία.
Τέλος βρέθηκαν στο προεδρικό, όπου θελουν να δώσουν ένα υπόμνημα που θα φτάσει στον πρόεδρο όπου αναφέρουν όλα αυτά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος των αστικών ταξί.
Οδηγός ταξί ανάφερε: «Ήρθαμε στο Υπουργέιο, για ακόμη μία φορά ο Υπουργός έφυγε, δεν στάθηκε να αντιμετωπίσει τους συναδέφλους μας, να μας εξηγήσει ποιες είναι οι λύσεις που εδώ και χρόνια προσπαθουμε να βρολυμε για την πειρατία. Η πειρατία είναι η μάστιγα στο επάγγελμα μας. Τα τελευταία 4-5 με τις εφαρμογές, έχει πολλαπλασιαστεί».
Δείτε όσα δήλωσαν μερικοί οδηγοί: