Ο κοινοτάρχης Αυλώνας Μενέλαος Σάββα αποκαλύπτει ότι από το 2012 οι κατοχικές αρχές έχουν καταλάβει την κοινοτική γεώτρηση στη Νεκρή Ζώνη και εκμεταλλεύονται το νερό οικονομικά.
Φιλοξενούμενος στην εκπομπή «Μέσα Μεσημέρι» ήταν ο κοινοτάρχης Αυλώνας, κ. Μενέλαος Σάββα, ο οποίος προέβη σε μια ιδιαίτερα σοβαρή καταγγελία.
Όπως ανέφερε ο κ. Σάββα, από το 2012 οι τουρκικές δυνάμεις έχουν καταλάβει την κοινοτική γεώτρηση που βρίσκεται εντός της Νεκρής Ζώνης και, έκτοτε, εκμεταλλεύονται το νερό που ανήκει στην Αυλώνα, προχωρώντας μάλιστα στην πώλησή του σε εποίκους.
Ο κοινοτάρχης επεσήμανε πως το ζήτημα αυτό έχει επανειλημμένα τεθεί ενώπιον των αρμόδιων αρχών.
Παρακολουθήστε το σχετικό απόσπασμα πιο κάτω:
Διάβασε ακόμα:
- Σοβαρά τραυματισμένος 57χρονος που ενεπλάκη σε θανατηφόρο δυστύχημα στη Λεμεσό
- Συμπλοκή σε παζαράκι: 47χρονος τραυματίστηκε υπερασπιζόμενος γυναίκα (ΒΙΝΤΕΟ)
- Ολοσχερώς κατεστραμμένο διπλοκάμπινο στα Μανδριά - Τυλίχθηκε στις φλόγες τα ξημερώματα
- Επιθέσεις στον παραλιακό Λεμεσού - Πολίτες και φορείς ζητούν άμεση δράση (ΒΙΝΤΕΟ)
- «Τους είδα να κόβουν το τζάμι»: Οι αποκαλύψεις ενός φύλακα του μουσείου του Λούβρου που ήταν παρών στη ληστεία