Ένα σοβαρό περιστατικό διαφθοράς αποκαλύφθηκε στη Νάπολη, με πρωταγωνιστή έναν αστυνομικό της Δημοτικής Αστυνομίας, ο οποίος κατηγορείται ότι διέγραψε 282 τροχαίες κλήσεις μέσω του υπηρεσιακού ψηφιακού συστήματος.
Σύμφωνα με την έρευνα, ο 44χρονος αστυνομικός φέρεται να χρησιμοποίησε επανειλημμένα τους προσωπικούς του κωδικούς για να εισέλθει στην πλατφόρμα και να ακυρώσει τις παραβάσεις, προκαλώντας οικονομική ζημιά που υπολογίζεται σε περίπου 50.000 ευρώ.
Οι πρώτες υποψίες προέκυψαν κατά τη διάρκεια εσωτερικού ελέγχου, όταν διαπιστώθηκε η απουσία δεκάδων καταγεγραμμένων παραβάσεων από τα αρχεία της Τροχαίας. Μετά από διασταυρώσεις δεδομένων, προέκυψε ότι οι παραβάσεις είχαν σβηστεί σκόπιμα, με χρήση των διαπιστευτηρίων του συγκεκριμένου αστυνομικού.
Από τις 282 παραβάσεις που ακυρώθηκαν, οι 13 αφορούσαν άτομα του στενού οικογενειακού του περιβάλλοντος, ενώ οι υπόλοιπες 269 αποδίδονταν σε δύο άτομα, για τα οποία οι αρχές εκτιμούν ότι διατηρούσαν φιλική σχέση με τον αστυνομικό. Το γεγονός ότι μόνο δύο οδηγοί είχαν συγκεντρώσει τόσες πολλές παραβάσεις προκαλεί ερωτήματα σχετικά με την οδηγική τους συμπεριφορά και το πώς κατάφεραν να τις συσσωρεύσουν.
Μετά την αποκάλυψη των ευρημάτων, η δημοτική αρχή προχώρησε άμεσα στην απόλυση του 44χρονου, επικαλούμενη σοβαρή παραβίαση καθήκοντος και απώλεια εμπιστοσύνης. Ο ίδιος πάντως κατέθεσε ένσταση κατά της απόφασης στο Εργατικό Δικαστήριο, ζητώντας την ακύρωση της απόλυσής του.
Η υπόθεση έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε πολιτικό επίπεδο. Ο βουλευτής του κόμματος Europa Verde, Francesco Emilio Borrelli, δήλωσε πως τέτοια περιστατικά υπονομεύουν την αξιοπιστία των θεσμών, χαρακτηρίζοντας τον αστυνομικό «άπιστο και ανέντιμο» και κάνοντας λόγο για ενίσχυση της αίσθησης ατιμωρησίας.
Πηγή: carandmotor