Πρωτοφανή καιρικά φαινόμενα έπληξαν το βράδυ της Δευτέρας τη Νέα Υόρκη, μετατρέποντας τους δρόμους και το δίκτυο του μετρό σε ποτάμια. Σε ορισμένες περιοχές καταγράφηκαν έως και 18 εκατοστά βροχής, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στις μετακινήσεις και τη λειτουργία των βασικών υποδομών της πόλης.
Σύμφωνα με τις τοπικές αρχές και αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, τουλάχιστον τρεις σταθμοί του μετρό πλημμύρισαν, με αποτέλεσμα επιβάτες να εγκλωβιστούν. Στο Μανχάταν, οι γραμμές 1, 2 και 3 τέθηκαν εκτός λειτουργίας για αρκετές ώρες, πριν αποκατασταθεί η κυκλοφορία λίγο πριν τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με την Αρχή Μεταφορών της Μητροπολιτικής Περιοχής (MTA).
Η Μετεωρολογική Υπηρεσία είχε προειδοποιήσει έγκαιρα για τον κίνδυνο πλημμυρών και στις πέντε περιφέρειες της πόλης, ενώ η Υπηρεσία Διαχείρισης Έκτακτων Καταστάσεων κάλεσε τους κατοίκους υπογείων διαμερισμάτων και περιοχών χαμηλού υψομέτρου να βρίσκονται σε ετοιμότητα για εκκένωση.
Διάβασε ακόμα: 51 χρόνια από το προδοτικό πραξικόπημα του 1974 – Ήχησαν οι σειρήνες
Οι καταρρακτώδεις βροχές προκάλεσαν επίσης διακοπή ρεύματος στη συνοικία Richmond Hill του Queens, όπου το δίκτυο ηλεκτροδότησης βασίζεται σε εναέριες γραμμές.
Παράλληλα, η σιδηροδρομική γραμμή του Staten Island επανέλαβε τη λειτουργία της και προς τις δύο κατευθύνσεις, ενώ η MTA προειδοποίησε για καθυστερήσεις και πιθανές διακοπές στις γραμμές Harlem και New Haven που συνδέονται με τον σταθμό Grand Central.
Αλλαγές σημειώθηκαν και σε αρκετές λεωφορειακές γραμμές της NJ Transit, οι οποίες εξυπηρετούν τη σύνδεση μεταξύ Νέας Υόρκης και Νιου Τζέρσεϊ. Ωστόσο, η σιδηροδρομική γραμμή Penn Station–Trenton λειτούργησε ξανά κανονικά, σύμφωνα με την ίδια την υπηρεσία.
Οι αρχές παραμένουν σε αυξημένη επιφυλακή για τυχόν επανάληψη των φαινομένων, ενώ οι κάτοικοι καλούνται να αποφεύγουν άσκοπες μετακινήσεις και να παρακολουθούν τις οδηγίες των υπηρεσιών πολιτικής προστασίας.
Με πληροφορίες από CNN