Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
λιθ

Η Ζόζεφιν απάντησε στο ενδεχόμενο εάν θα τα άφηνε όλα στην Ελλάδα για να χτίσει καριέρα στο εξωτερικό.

Σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή Breakfast@Star, είπε «δεν θα τα παρατούσα όλα στην Ελλάδα για να κάνω καριέρα έξω. Μου αρέσει που το κάνω αυτό εδώ στην Ελλάδα και πάω έξω στους ομογενείς και τραγουδάω».

Την ίδια ώρα είπε, «θα μπορούσα να με δω σε άλλη σκηνή, σε πιο έντεχνη, σε πιο ποπ… Μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου σε πολλά διαφορετικά είδη».

Η τραγουδίστρια στη συνέχεια, μίλησε για τα αρνητικά σχόλια που δέχεται. «Νομίζω ότι πιο πολύ με ενοχλεί, όταν ακούω κάτι για τον χαρακτήρα μου. Μπορεί να απαντήσω αν είμαι σε mood. Μια φορά κάποιος μου είχε γράψει ότι δεν έχω φωνή και του είπα ότι του έκλεισα τραπέζι στο μαγαζί. Ήρθε και γίναμε πάρα πολύ καλοί φίλοι».

Η ίδια παραδέχτηκε ότι είναι ιδιαίτερα επιφυλακτική όταν πρόκειται για προσωπικές γνωριμίες. «Αν δεν γνωρίζω τον άλλον, δεν βγαίνω με τίποτα. Δεν μου έχει τύχει ποτέ. Ακόμα και για να βγω ραντεβού, θα μου πάρει δύο-τρεις μήνες», εξήγησε.

Όσο για την τωρινή της προσωπική κατάσταση, ήταν απολύτως ξεκάθαρη: «Τώρα δεν είμαι σε σχέση αλλά ούτε ερωτευμένη. Θα ήθελα να κάνω παιδί, αλλά δεν μπορώ να κάνω σχέδια μόνη μου, πρέπει να βρω τον κατάλληλο άνθρωπο».