Για την απόφαση του να εργαστεί σε οικοδομή καθώς και τους λόγους που τον οδήγησαν μίλησε ο Μάριος Αθανασίου. Ενώ όπως είπε αποφάσισε να το μοιραστεί για να περάσει ένα μήνυμα.
Όπως είπε ο ηθοποιός, η συγκεκριμένη δουλειά ήταν κάτι που ήθελε να κάνει, γιατί ένιωθε ότι το είχε ανάγκη για να «αδειάσει το μυαλό του».
Καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno», ο ηθοποιός είπε αρχικά «δέχτηκα πολλά σχόλια για το βίντεο με την οικοδομή. Δεν διαβάζω σχόλια στα σόσιαλ μίντια ούτε απαντάω. Το έκανα γιατί ήθελα να δώσω μια εικόνα για το πώς είναι ένα κομμάτι εργασίας, το οποίο δεν είναι εύκολο να βρεθούμε εκεί και να ξέρουμε πως είναι εκεί. Το μήνυμα που ήθελα να περάσω είναι να μην το βάζει ο κόσμος κάτω».
Στη συνέχεια, εξήγησε πως «Ήταν κάτι που είχα ανάγκη να το κάνω, και μπορούσα να το κάνω και επειδή το χρειαζόμουν και ψυχολογικά και οικονομικά επέλεξα να κάνω αυτό. Δούλεψα ως εργάτης στην οικοδομή. Το είχα κάνει πιο μικρός, δεν θα το έκανα πρώτη φορά. Έχουν περάσει όμως πολλά χρόνια. έχω κάνει διάφορες δουλειές, και ντελίβερι και συνεργείο και οικοδομή. Όλα αυτά πριν μπω στη σχολή. Το είχα ανάγκη να πάω να δουλέψω εκεί γιατί είχα περάσει ένα διάστημα που με είχε αποσυντονίσει η ενασχόλησή μου με τα πολιτικά. Είχα κουραστεί με το περιβάλλον μου, με το πώς ήμουν στην ζωή μου, στις συναναστροφές μου. Είχα ανάγκη να αδειάσει το μυαλό μου και να μπω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις μου».
Πρόσθεσε ακόμα, «δεν ξέρω γιατί έγινε θέμα η δημοσιοποίηση του βίντεο. Έχω κρατήσει επαφές με τους ανθρώπους στην οικοδομή, χαίρομαι που δούλεψα στην οικοδομή και το χαίρομαι. Πιο πολλά με ενώνουν με εκείνον παρά με έναν διεφθαρμένο πολιτικό».
Το βίντεο στην οικοδομή
Ο Μάριος Αθανασίου μοιράστηκε πριν λίγες μέρες στα social media βίντεο σχετικά με το επάγγελμα που επέλεξε να ακολουθήσει τον περασμένο χειμώνα.
Πιο συγκεκριμένα, ο ηθοποιός δημοσίευσε ένα βίντεο με τον ίδιο στην οικοδομή και στη λεζάντα που το συνόδευσε, έγραψε: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αλέξανδρο και τον Γιώργο που μου δώσανε την ευκαιρία να κάνω αυτή τη δουλειά όλο το χειμώνα. Ήταν κάτι που το είχα ανάγκη από πολλές απόψεις. Η εργασία στην οικοδομή πέρα από τη φυσική καταπόνηση και την εργασιακή ανασφάλεια, είναι εκτεθειμένη και στους κανόνες ασφαλείας που πολλές φορές παραβλέπονται». Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Παρ' ολα αυτά, το μεροκάματο αναγκάζει τα παιδιά που δουλεύουν (κανένας Έλληνας) να προσπεράσουν τα πάντα! Απεριόριστο σεβασμό για όλους τους φίλους που έκανα και θα συνεχίσω να έχω. Αγαπήστε τους φόβους σας και μην το βάζετε ποτέ κάτω! Ποτέ».