Για τη σχέση της με το φαγητό και τις διατροφικές διαταραχές μίλησε η Μαίρη Συνατσάκη, ενώ ταυτόχρονα στέλνει τα δικά της μηνύματα.
Σε νέο βίντεο που ανέβηκε στο κανάλι της στο YouTube, είχε καλεσμένη τη Σίσσυ Καλλίνη και μίλησαν για τις ελληνικές οικογένειες και τις πεποιθήσεις τους γύρω από το φαγητό.
Όπως είπε αρχικά «η σχέση μας με το φαγητό, εδώ στην Ελλάδα, είναι ιδιαίτερη και περίεργη. Την έχουμε φορτίσει πολύ συναισθηματικά. Οι Έλληνες έχουμε μια σχέση περίεργη με το φαγητό. Στις τελευταίες γενιές ακούστηκε πολύ όλο αυτό το κατοχικό σύνδρομο, το "φάε παιδί μου". Υπήρχε μια πίεση, ότι είναι αμαρτία να πετάξεις το ψωμί. Η γιαγιά μου μου έλεγε "πριν πετάξεις το ψωμί, φίλησέ το"», ανέφερε
Στη συνέχεια είπε: «να 'ναι καλά, μου έλεγε αυτό. Δεν είχαν ψωμί. Οπότε εγώ δεν μπορούσα να πετάξω το ψωμί, θα το έτρωγα. Τι θα έκανα; Θα το πετούσα μέσα μου, θα έκανα το σώμα μου κάδο απορριμμάτων. Επειδή δεν θα καταναλωνόταν, αντί να το απορρίψεις, το πετάς μέσα σου». Η ίδια εξέφρασε την ελπίδα της ότι οι νεότερες γενιές θα μπορέσουν να σπάσουν αυτόν τον κύκλο: «Αρχίζουμε σιγά-σιγά οι καινούριες γενιές να επανεκπαιδευόμαστε σε σχέση με το φαγητό, αλλά νομίζω ότι πρέπει να θέσουμε ξανά τις βάσεις για τα πάντα στη ζωή μας».
Η εξομολόγηση της Συνατσάκη
Η Μαίρη Συνατσάκη, προχώρησε σε μια εκ βαθέων εξομολόγηση. «Ισχύει. Εμένα το φαγητό με απασχόλησε πάρα πολύ. Είμαι ένας άνθρωπος που έχει πάρα πολλά χρόνια διατροφικών διαταραχών στην πλάτη», ανέφερε.
Στη συνέχεια, εξήγησε: «Έχω βάλει στόχο, στη διαπαιδαγώγηση της μικρής, να μην της μεταδώσουμε, όσο το δυνατόν γίνεται, τοξικές συνήθειες σε σχέση με το φαγητό. Να μην της το φορτίσουμε συναισθηματικά. Να μην το κάνουμε ένα κομμάτι, το οποίο θα την ταλαιπωρήσει στη ζωή της. Θα προσπαθήσουμε».