Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κθυ

Η Ελένη Μενεγάκη απολαμβάνει τις καλοκαιρινές διακοπές της στην Άνδρο.

Η γνωστή παρουσιάστρια πόζαρε στον φωτογραφικό φακό του γιού της, Άγγελου Λάτσιου.

Σε ορισμένα στιγμιότυπα φαίνεται να χαμογελάει με ψάθινο καπέλο, γυαλιά ηλίου και ένα πουκάμισο, ενώ σε άλλες βρίσκεται ξαπλωμένη στην παραλία.

Όπως έγραψε αρχικά η Ελένη Μενεγάκη στη λεζάντα της ανάρτησής της: «Η παραλία με καλεί και πρέπει να πάω!», ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε το παιδί της για τις λήψεις.

Δείτε τις φωτογραφίες