Συγκλονισμό έχει προκαλέσει η οικογενειακή τραγωδία που εκτυλίχθηκε το πρωί του Σαββάτου στην Κρήτη.
Υπενθυμίζεται ότι ένας 87χρονος άνδρας πυροβόλησε και σκότωσε την 85χρονη σύζυγό του ενώ νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο του Ρεθύμνου. Στη συνέχεια ο άνδρας έβαλε τέλος στη ζωή του.
Διαβάστε επίσης: 87χρονος σκότωσε τη σύζυγό του στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου
Σύμφωνα με το protothema.gr η 85χρονη γυναίκα νοσηλευόταν με καρκίνο τελικού σταδίου και πέθανε ακαριαία από τη βολή που δέχθηκε από σύζυγο της.
Το ζευγάρι βρισκόταν μόνο του στο δωμάτιο καθώς ο σύζυγος της νοσηλευόμενης κλείδωσε τον γιο του στο μπαλκόνι του νοσοκομείου, με τον 87χρονο να βγάζει όπλο και να την πυροβολεί.
Λίγο νωρίτερα, είχε αποχωρήσει απ' το νοσοκομείο και ο εγγονός του ηλικιωμένου ζευγαριού, ο οποίος δεν πρόλαβε να γίνει μάρτυρας του τραγικού περιστατικού.