Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ερςφ

Πυρ και μανία εναντίον του υπουργείου Οικονομικών και της κυβέρνησης, τα μέλη της επιτροπής Οικονομικών της βουλής, τόσο των κομμάτων της αντιπολίτευσης όσο και της συμπολίτευσης.

Δεν μπορούσαν να συγκρατήσουν την οργή τους για την στάση του υπουργείου, με αποτέλεσμα η Επιτροπή Κριτηρίων της ΚΟΠ να ενημερώνει την ΟΥΕΦΑ, ότι οι ομάδες πέρασαν τα κριτήρια της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας.

Διαβάστε επίσης: Κοινή ανακοίνωση Ανόρθωσης, ΑΠΟΕΛ, Απόλλωνα και Εθνικού Άχνας

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο Οικονομικών αντί να απαντήσει έγκαιρα από την περασμένη εβδομάδα σε σχετικό αίτημα της ΚΟΠ για τις οφειλές των σωματείων, απάντησε μόλις σήμερα, με την ΚΟΠ να στηρίζεται σε εκθέσεις λογιστών των σωματείων και να μεταφέρει στην ΟΥΕΦΑ ότι δεν έχουν οφειλές.

Διαβάστε επίσης: Επιστολή ΥΠΟΙΚ προς ΚΟΠ για πέντε μη συμμορφούμενα σωματεία

«Η ιστορία με τις οφειλές τεσσάρων ποδοσφαιρικών σωματείων και εταιριών, έχει καταλήξει σε ένα πολύ μεγάλο πολιτικό σικέ. Θεωρούμε ότι η ευθύνη βαρύνει την κυβέρνηση και κυρίως το υπουργείο Οικονομικών», τόνισε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Άριστος Δαμιανού.

«Δεν μπορεί η κυπριακή Πολιτεία να συνεχίσει, εμμέσως ή ευθέως, να κάνει «πλάτες», είτε σε αποτυχημένες διοικήσεις ή σε αποτυχημένους παράγοντες οι οποίοι συνεχίζουν ανενόχλητοι», ανέφερε ο Βουλευτής του ΔΗΚΟ, Χρύσης Παντελίδης.

«Ενα θέατρο του παραλόγου, με σκηνοθέτη και ηθοποιούς την ίδια την κυβέρνηση», τόνισε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Χρίστος Χριστοφίδης.

«Τουλάχιστον εμείς, ηθοποιοί σε αυτό το θέατρο δεν θα γίνουμε», ανέφερε ο Πρόεδρος των Οικολόγων, Σταύρος Παπαδούρης.

«Πέρασαν τα κριτήρια με ψευδείς παραστάσεις. Ηρτεν ο τζιαιρός, να μπει ένα μνημόνιο από την ΟΥΕΦΑ στο κυπριακό ποδόσφαιρο», τόνισε ο Βουλευτής του ΑΚΕΛ, Αντρέας Πασιουρτίδης.

Διαβάστε επίσης: Δηλώσεις για τις οφειλές των ομάδων στον φόρο

Κι όμως, χωρίς να δίνει καμία εξήγηση για τους λόγους της καθυστέρησης στην απάντηση του υπουργείου Οικονομικών προς την ΚΟΠ, ο Γενικός Διευθυντής Αντρέας Ζαχαριάδης συμφώνησε με τους επικριτές.

«Όσο εξαπατημένοι νιώθετε εσείς, άλλο τόσο εξαπατημένοι νιώθουμε και εμείς», ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του Υπ. Οικονομικών, Αντρέας Ζαχαριάδης.

Υπ. Οικονομικών: Stop στην επανένταξη των "5"

Με την απάντηση σήμερα προς την ΚΟΠ, το υπουργείο Οικονομικών έκοψε κάθε συζήτηση για την επανένταξη των πέντε ποδοσφαιρικών σωματείων, στο σχέδιο ρύθμισης διακανονισμού των οφειλών τους προς το κράτος. Σε αντίθεση με την εισήγηση του Εφόρου Φορολογίας, η οποία δεν απαντήθηκε ποτέ, που προέβλεπε την επανένταξη των σωματείων που αποπλήρωσαν πρόσφατα το 40% με 50% των καθυστερημένων οφειλών τους, τα οποία και να τεθούν σε διαρκή αυστηρή επιτήρηση.

«Αυτό είναι πολύ ανησυχητικό και για τα σωματεία και για τα δημόσια οικονομικά», τόνισε ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΔΗΣΥ, Ονούφριος Κουλλάς.

«Την ίδια ώρα και η Πολιτεία δεν θα πρέπει να μείνει απλός παρατηρητής και απαθής στο σκηνικό που έχει διαμορφωθεί, πρέπει να παρθεί και μια πολιτική απόφαση που να διορθώνει τα κακώς έχοντα», ανέφερε ο Βουλευτής της ΔΗΠΑ, Μαρίνος Μουσιούττας.

Στην επιστολή του υπουργείου που εστάλη την ώρα της συνεδρία στη βουλή, πέντε σωματεία χρωστούν στο Φόρο Εισοδήματος και επτά στις Κοινωνικές Ασφαλίσεις.