Τραγωδία εκτυλίχθηκε στην Ελλάδα με ένα κοριτσάκι μόλις πέντε ετών να αφήνει την τελευταία του πνοή από κεραυνοβόλο σηψαιμία. Tο άτυχο κοριτσάκι, είχε προσβληθεί από στρεπτοκοκκική λοίμωξη τύπου Α.
Το κοριτσάκι έφυγε από τη ζωή το πρωί της Τρίτης σε ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των γιατρών της κλινικής.
Για το τραγικό περιστατικό έχει ενημερωθεί ο Εθνικός Οργανισμός Δημοσίας Υγείας (ΕΟΔΥ), τα στελέχη του οποίου έχουν παράσχει ήδη τις ενδεδειγμένες επιδημιολογικές οδηγίες, καθώς και τις ενδεδειγμένες οδηγίες προφύλαξης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Voria.gr, το κορίτσι δεν είχε εμφανίσει κάποια σημαντική ενόχληση, πέρα από έναν πόνο στο πόδι πριν από μερικές μέρες.
Συγκλονισμένος ο πατέρας της
«Το Σάββατο ήταν μια χαρά, έπαιξε και έφαγε κανονικά», είπε ο πατέρας σύμφωνα με τον οποίο η 5χρονη ανέβασε πυρετό τα ξημερώματα της Κυριακής.
Όπως λέει, της έδωσαν για προληπτικούς λόγους αντιπυρετικό με το κορίτσι, ωστόσο, να είναι υποτονικό το πρωί της Δευτέρας - γι' αυτό και δεν πήγε στο σχολείο.
Η δραματική επιδείνωση έγινε αντιληπτή τα μεσάνυχτα της Δευτέρας, όταν, σύμφωνα με τον πατέρα, η μικρή σηκώθηκε και ζήτησε να δει παιδικά στην τηλεόραση. Κάποια στιγμή πήγε στην τουαλέτα και τότε ο πατέρας της παρατήρησε ότι το πρόσωπό της ήταν μελανιασμένο.
Άμεσα οι γονείς της 5χρονης την πήγαν σε ιδιωτική κλινική όπου της χορηγήθηκε οξυγόνο και ορός ενώ υποβλήθηκε σε εξετάσεις αίματος που, δυστυχώς, έδειξαν ότι ο στρεπτόκοκκος είχε εισχωρήσει στο αίμα του άτυχου παιδιού.
Η κηδεία του παιδιού θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Ευκαρπίας, στις 12:00.
Πηγή: protothema.gr