Προβληματισμό προκαλεί η είδηση, ότι 9χρονο αγόρι δέχθηκε επίθεση από άλογο κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής στο Λευκοχώρι Θεσσαλονίκης, την Τρίτη.
Το άλογο προκάλεσε στον ανήλικο τραύματα στο πρόσωπο και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», όπου και νοσηλεύεται.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το protothema.gr το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια σχολικής εκδρομής που οι μαθητές είχαν επισκεφθεί με το σχολείο τους τον πολυχώρο.
Για το περιστατικό η αστυνομία προχώρησε στη σύλληψη της 53χρονης ιδιοκτήτρια της επιχείρησης- υγειονομικού ενδιαφέροντος και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για βαριά σωματική βλάβη από αμέλεια και παράβαση της νομοθεσία περί ζώων.
Πηγή: protothema.gr